Ανοιχτή εκδήλωση για τη χρήση της Ρομποτικής και Αυτοματισμών στα σχολεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Το Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Ποσοτικής Ανάλυσης Δεδομένων (LAIQDA) του ΤΕΙ Πελοποννήσου, και η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου συνεχίζουν τη συνεργασία τους με σκοπό την έρευνα για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών εντός των σχολικών δομών.
(0 ψήφοι)

Επιτυχίες για το Κέντρο Ρομποτικής και Προγραμματισμού Καλαμάτας και στον Τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2018

Οι επιτυχίες για το Κέντρο Ρομποτικής και Προγραμματισμού Καλαμάτας (ΚΡΠΚ) συνεχίστηκαν και στον Τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2018 που διεξήχθη στο Κλειστό Ολυμπιακό Γήπεδο Γαλατσίου, στην Αθήνα, την περασμένη Κυριακή 4 Μαρτίου.
(0 ψήφοι)

Μάδαινα Μεσσηνίας-Οδοιπορικό και ψηφιακή παρουσίαση

Τη Μάδαινα που αποτελεί κοιτίδα πολιτισμού με τα δύο της μουσεία και κέντρο γαστρονομικού ενδιαφέροντος αλλά  συνάμα και ιδανικό τόπο για διακοπές  επιχειρεί να παρουσιάσει μέσα από το ψηφιακό οδοιπορικό στην ιστοσελίδα http://madainamessinias.weebly.com  η σχολή Αλγόριθμος στο πλαίσιο της προβολής και…
(0 ψήφοι)

«ΕΠΙ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ» ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Ένα φωτογραφικό οδοιπορικό για την προβολή των ορεινών χωριών του Δήμου Καλαμάτας παρουσιάζει μέσα από το ψηφιακό λεύκωμα που δημιούργησε η σχολή πληροφορικής Αλγόριθμος στην ιστοσελίδα http://www.epitonoreondkalamatas.weebly.com/.
(0 ψήφοι)

Επιδοτούμενο internet στους πρωτοετείς φοιτητές

Επιδοτούμενο internet για τους πρωτοετείς προπτυχιακούς φοιτητές που θα εγγραφούν το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 στα Πανεπιστήμια, τα ΤΕΙ και τις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες (ΑΕΑ) της χώρας, ανακοίνωσαν ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς και ο Υπουργός Παιδείας,…
(0 ψήφοι)

Ψηφιακή Περιήγηση στον ΔΗΜΟ ΜΕΣΣΗΝΗΣ

Μια σειρά ψηφιακών έργων αποκλειστικά αφιερωμένων στο Δήμο Μεσσήνης και στη πόλη της Μεσσήνης δημιούργησαν μαθητές της σχολής πληροφορικής Αλγόριθμος στο θερινό ψηφιακό εργαστήρι.
(0 ψήφοι)